Tämä päivä valkeni huonosti - lasten kuumeilujen ja yöheräilyjen, lääkitsemisten ja yskimisten ja yöllisen sateen kuuntelemisen vuoksi. Aamulla olin myöhässä navetalta, ja meinasin ensin lähteä sinne syömättä mitään, mutta päätin kuitenkin käyttää kymmenminuuttisen hyvin pikapirtelölle ( 2,5dl maitoa+2 mittaa pirtelöjauhetta - ravistus ja juominen ), puristeille ja juomiselle.

Olin hyvin energinen navetalla, joka on minulle hyvin omituista :D Yleensä riitelemme navetalla ( normaalin aamusyömättömyyteni vuoksi alhaalla olevan verensokerin takiako? ), mutta tänä aamuna olimme ihmiset toisillemme, ja se oli mukavaa. Navetalla oli normaalia enemmän härdelliä, joten olikin hyvä, että olin taas ennen sinne menoa syönyt - Herbalifen pirtelö näköjään todella pitää hyvin nälkää! - ja pistäydyin aamutöiden jälkeen vain pikaisesti nauttimassa patukan, yrttijuomaa ja läksin takaisin töihin.

Hyvin paljon ihmetyttää, miten energinen olo näiden tuotteiden kanssa on, miten hyvin ne pitävät nälkää ( ja sitäkin ihmettelen, miten minulla tuntuu nyt olevan äärettömän hyvä motivaatio! Nooh, tsemppaajia tarvitsen kyllä varmasti vielä jossain vaiheessa ;) En usko, että tässäkään kuherruskuukausi ihan älyttömän kauan kestää!! )

Minä olen käynyt vessassa vessassakäynnin jälkeenkin. Olen ehkä juonut moninkertaisesti nesteitä sen mitä normaalisti, ja se kyllä  tuntuu :)

Trooppiset hedelmät-pirtelön olen tehnyt tähän asti kolmella vaihtoehtoisella tavalla:

Kiireessä: 2,5dl maitoa ( sitä täys... harkitsen osan maidon korvaamista vedellä ), 2 mittalusikkaa pirtelöaineksia --> sekaisin ja juodaan. Nam jo ihan tämäkin.

Vähän enemmän aikaa: 2,5dl Valion hedelmämaitojuomaa ( rasvaa 0g!! ), 1 pieni banaani, 2 mittalusikkaa pirtelöaineksia --> sauvasekoittimella sekaisin ja juodaan. Nam, tosi trooppista ja parempaa :)

Tai sitten 2,5dl maitoa, 1 pieni banaani ( siivutin, kun en jaksanut ottaa sauvasekoitinta esiin... ), 2 mittalusikallista pirtelöaineksia, ravistus ja juodaan ja kalastellaan banaaninsiivutkin sieltä purkista suuhun :D

Mansikkamakuista pirtelöä on toinen, mutta sitä en ole vielä maistanut.

Oikeana ruokana söin ( eilenkin ja ) tänään salaattia, tänään kiinankaalia, kirsikkatomaatteja ( 4 kpl, viides oli lätsähtänyt :p ), pieni pätkä kurkkua, 1 tilkassa oliiviöljyä paistettu maustamaton broilerinfilee, mausteeksi 1 valkosipulinkynsi ( pannulle ) ja pikkuisen ruususuolaa, salaattiin lisäksi punaleimaemmental-juustoraastetta 1 rkl ja 1 rkl kurpitsansiemeniä. Tämä oli siis iltapalani juuri äsken.

Söin kyllä tänään yhden välipalan tilalla kaksi kourallista maissilastuja ( siis niitä meksikaana-chipsejä ) ja vajaa pari ruokalusikallista guacamole-dippiä, join kaksi kuppia kahvia kevytmaidolla ja join hirveenä vettä ja yrttiteejuomaa.

Ihan kuin housut olisivat olleet jo hieman väljemmät - hahaa, mitä itsepetosta :D